ایجاد فروشگاه اینترنتی

یکی از معمولترین شیوه‌های درآمد از شبکه‌های اجتماعی ایجاد فروشگاه اینترنتی است.فروشگاه‎های اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی راهی ساده و پردرآمد محسوب میشود. این شیوه معایب و محاسنی دارد که در این مطلب به آنها می‍پردازیم.

اینستاگرام در ایران برای کاربران قابل دسترس است و تعداد بسیار بالایی از مخاطبان را به خود جذب کرده است. دسترسی اسان و تعدد کاربران، این شبکه اجتماعی را به فضایی برای ارائه خدمات تبدیل کرده است. کاربران این شبکه اجتماعی خدمات و محصولات خود را در این شبکه ارائه و با جذب فالور مشتریان خود را افزایش می‌دهند. آسان بودن استفاده از اینستاگرام یکی از ویژگیهایی است که تمایل استفاده از این شبگه اجتماعی را برای کاربران بالا برده است. از سمتی دیگر کاربران می‌توانند موارد مورد علاقه خود را در این شبکه دنبال کنند. و رد صورتی که محصولات یا خدمات شما مورد علاقه آنها باشد شما را دنبال و به مشتری دائئمی برای شما تبدیل شوند.

اینستاگرام فروشگاه اینترنتی رایگان است و کاربران برای استفاده از ان نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارند. را یگان بودن اینستاگرام یکی از ویزگیهای مثبت این شبکه اجتماعی است که صاحبان کالا و خدمات را به خود جذب کرده است. چرا که بجای هزینه هنگفت برای تاسیس یک فروشگاه اینترنتی کافی است به صورت رایگان از اینستاگرام استفاده و خدمات خود را در این شبکه اجتماعی معرفی نمایند.

اینستاگرام چند سالی هست که با توجه به استقبال کاربران خود امکان تاسیس فروشگاه را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. این فروشگاه امکان دریافت و چرداخت وجه را برای کاربران فراهم کرده ایت. این فروشگاه کمتر مورد استقبال کاربران ایرانی بوده است. چرا که امکان دریافت و پرداخت وجه برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست. و کاربران ایرانی ترجیج میدهند طبق همان شرایط گذشته در اینستاگرام فعالیت نمایند.

اینستاگرام همچنین در کشور‌های دیگر نیز مورد استقیال قرار گرفته اما درصد موفقیت این شبکه اجتماعی در ایران بیشتر از سایر کشور‌ها بوده است.

به بالای صفحه بردن